ŠLAUNŲ PLASTIKA

Šlaunų plastika - tai estetinė šlaunų koregavimo procedūra, kurios metu pašalinant odos ir riebalinio sluoksnio perteklių sukuriama stangresnė, jaunatviškesnė ir dailesnė šlaunų forma. Šlaunų plastikos operacijos metu paprastai koreguojamas šlaunų vidinės dalies odos perteklius ir pasmukimas. Šlaunų plastika paprastai aktuali numetus daug svorio ar vykstant senėjimo procesams, kurių metu susiformuoja odos ir/ar riebalinio sluoksnio perteklius, celiulitas. Tokiais atvejais paprastai pagerinti situacijos neinvaziniais būdais - sportu, sveika mityba - neišeina.

Šlaunų plastika dažnai atliekama kartu su riebalų nusiurbimu - tais atvejais, kuomet yra didesnis riebalinio sluoksnio perteklius.

Konsultacijos metu aptariami paciento lūkesčiai.

Operacijos metu taikoma bendroji nejautra, operacijos trukmė - apie 2 val.

Operacijos metu atliekamo pjūvio ilgis ir vieta priklauso nuo pageidaujamo rezultato: jei atliekama nedidelė korekcija, tuomet nedideli pjūviai atliekami vidinėje šlaunų pusėje; jei šalinamas didelis odos ir riebalų perteklius, pjūvis atliekamas per visą šlaunies ilgį.

Atlikus pjūvį, jei reikalinga, gali būti atliekamas riebalų nusiurbimas (liposukcija), pašalinamas odos perteklius, taip pat gali būti sutvirtinami šlaunų raumenys.

Pacientės namo išleidžiamos kitą dieną po operacijos. Į darbą grįžti rekomenduojama po 2-3 savaičių, kai jau leidžiama daugiau judėti.

Po šlaunų operacijos yra kiek daugiau apribojamas judėjimas tam, kad nebūtų tempiami šlaunų audiniai ir jie galėtų tinkamai sugyti. Pirmąją parą po operacijos reikėtų gulėti ir stengtis kuo mažiau vaiksčioti. Vėliau vaikščioti leidžiama, stengiantis nedaryti įtūpstų, sunkiai nekeliant, nelipant laiptais.

Pirmąsias savaites normalu jausti skausmą, jautrumą, patinimą šlaunų zonoje - šie pojūčiai paprastai praeina per keletą savaičių. Po operacijos apie mėnesį reikia dėvėti specialią kompresinę aprangą, pradėti sportuoti rekomenduojama praėjus 6-8 savaitėms.

Pjūvio vietas saugoti nuo saulės spindulių reikėtų bent pusę metų.

Komplikacijų rizika yra itin maža, tačiau galima neigiama reakcija į anesteziją, kraujavimas, infekcija, hematoma (išsiliejusio kraujo sankaupa audinyje ar tarp audinių), seroma (poodinė audinių skysčio sankaupa), žaizdų infekcija ar kojų venų tromboembolija (kraujagyslės užsikimšimas), audinių žuvimas (nekrozė), ryškūs randai, asimetrija, kontūro netolygumai. Visų šių komplikacijų dažniausiai išvengiama laikantis chirurgo rekomendacijų po operacijos.

Rezultatai iškart po operacijos gali nesimatyti dėl mėlynių ir patinimo, tačiau jiems praėjus - po keleto savaičių - pirmieji rezultatai jau matysis. Pilnai šlaunims sugyti prireikia 6-12 mėnesių. Svarbu žinoti, jog ilgalaikiams šlaunų plastikos rezultatams išlaikyti itin svarbus stabilaus svorio palaikymas, sportas ir sveika mityba.

Šlaunų pakėlimas: 3000 - 3500 EUR